نقد و بررسی انواع اسپرسو ساز دستی مسافرتی

نقد و بررسی انواع اسپرسو ساز دستی مسافرتی
مقدمه
اسپرسوساز مسافرتی یکی از مهم‌ترین لوازمی است که افراد در طول سفر برای تهیه نوشیدنی به کار می‌برند. برای خرید این تجهیزات باید به مدل و نوع ساخت آن‌ها دقت داشته باشید. این دستگاه‌های اسپرسو ساز با ابعاد کوچک‌تری تولید می‌شوند.

قهوه ساز کیپر مدلhs-8203

 

یکی از انواع اسپرسوساز مسافرتی که در کشور ما خریدوفروش می‌شود، مدل keeper hs-8203 است که با ویژگی‌های مهمی در بازارهای فروش ارائه می‌شود. این مدل قهوه ساز دستی با استفاده از پودرهای قهوه آسیاب شده عملکرد مطلوبی خواهد داشت و نوشیدنی موردنظر شما را با بهترین کیفیت آماده می‌کند. بدنه این محصولات بسیار مقاوم است و در طول سفر استحکام خود را حفظ خواهد کرد. برای خرید این محصولات می‌توانید به پرتخفیف‌ترین فروشگاه اینترنتی فارسی مراجعه کنید. با استفاده از این مدل اسپرسوساز مسافرتی قهوه شما در طبیعت، هتل و یا هر مکان دیگری که اراده کنید در کوتاه‌ترین زمان ممکن آماده می‌شود.

اسپرسو ساز مینی (مسافرتی) کیپر portable espresso machine hs-8203

اسپرسو ساز مینی (مسافرتی) کیپر portable espresso machine hs-8203

اسپرسو ساز keeper8201

اسپرسوساز مسافرتی مدل hs-8201 نیز در این میان دسته‌بندی می‌شود. این محصول برای آماده‌سازی دوبل شات نیز یک انتخاب ایده‌آل و کاربردی است. مخزن آب این مدل قهوه ساز تا ۱۱۰ میلی‌لیتر گنجایش دارد. به همراه این قهوه ساز فنجان‌های مسافرتی کاربردی نیز ارائه می‌شوند که عملکرد این محصول را مطلوب‌تر می‌کنند.

اسپرسو ساز دستی کیپر (مسافرتی) portable espresso machine hs-8201

اسپرسو ساز دستی کیپر (مسافرتی) portable espresso machine hs-8201

اسپرسوساز کیپر 4839

اسپرسوساز مسافرتی مدل keeper نیز یک مدل رایج از قهوه‌سازهای قابل‌حمل است که در سرتاسر کشور ما مورداستفاده قرار می‌گیرد. این مدل اسپرسوساز با قابلیت گرم‌کردن فنجان قهوه تولید می‌شود. به همین خاطر در میان علاقه‌مندان به این نوشیدنی‌ها به شهرت رسیده است.

قابلیت تنظیم بخار این دستگاه به‌صورت دستی در ساختار آن به‌کاررفته است. در این سیستم می‌توانید آب جوش موردنیاز خود را نیز آماده کنید. آماده‌کردن کاپوچینو نیز در این اسپرسوساز به‌سادگی انجام می‌شود. برخی از مدل‌های این مدل قهوه ساز دستی با کارکردی دو‌منظوره ارائه می‌شوند.

ساختار بدنه این محصول نیز بسیار مقاوم طراحی شده؛ به‌علاوه ظاهر زیبای این محصولات نیز بر مزایای استفاده از این مینی اسپرسوساز جذاب می‌افزاید. برای خرید هر یک از این اقلام پرتخفیف‌ترین فروشگاه اینترنتی فارسی با ارائه بهترین محصولات پیشنهاد می‌شود.

مینی اسپرسو ساز و نسپرسو ساز مسافرتی کیپر keeper hs-4839

مینی اسپرسو ساز و نسپرسو ساز مسافرتی کیپر keeper hs-4839

جمع‌بندی

در این صفحه در خصوص برخی از مدل‌های اسپرسوساز مسافرتی و مینی اسپرسوساز و کاربردهای آن‌ها در طول سفر اطلاعاتی را بررسی کردیم. درصورتی‌که به نوشیدن این مواد غذایی عادت دارید، تهیه اسپرسوساز مصارف بی‌شماری خواهد داشت. این اقلام در مرکز فروش ما با رنج قیمتی مناسبی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند. شما می‌توانید مدل‌های اصل این دستگاه را از ما که پر تخفیف ترین فروشگاه اینترنتی فارسی هستیم، خریداری کنید.  

ارسال نظر